Regulamin i polityka prywatności
REGULAMIN STAG APARTMENTS
Dyrekcja STAG APARTMENTS będzie cenić Państwa współpracę w zakresie przestrzegania niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie apartamentu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji niezależnie od metody (online/ offline) lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w apartamencie. Dokonując w/w czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości STAG APARTMENTS.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w apartamentach przy: ul. Różyckiego 9/13, ul. Karłowicza 29/89, Różyckiego 27/111 58-506 Jelenia Góra, a także na stronie www.stagapartments.pl oraz na facebook.com/StagApartments
4. W apartamencie STAG APARTMENTS obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu obowiązuje opłata dodatkowa w wysokości 500 zł. Miejscami wyznaczonymi do palenia jest balkon pokojowy oraz miejsca na zewnątrz budynku.
5. W przypadku rażącego naruszenia ciszy nocnej zostanie naliczona kara w wysokości 500 zł.
DOBA HOTELOWA
1. Apartament wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić bezpośrednio pod numer tel. 605 378 167 lub 515 270 311 do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu.
3. STAG APARTMENTS uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. W związku z przedłużeniem godziny wymeldowania o max. 2 godz. naliczona zostanie dodatkowa opłata w wysokości 50 zł.
4. STAG APARTMENTS w trakcie dłuższego pobytu może zapewnić dodatkowe sprzątanie apartamentu wraz ze zmianą pościeli, którego koszt wynosi 150 zł.
5. Życzenie dodatkowego sprzątania, Gość hotelowy powinien zgłosić bezpośrednio pod numer tel. 605 378 167 lub 515 270 311.
REZERWACJA I MELDUNEK
1. Podstawą do zameldowania Gościa jest wypełnienie karty rejestracyjnej dostarczanej poprzez portal/ kanał w jakim gość rezerwuje pobyt: https://forms.gle/9fgGRRtmMDNVFyf7A link wraz z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. Gość hotelowy nie może przekazywać, udostępniać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
3. Osoby niezameldowane w apartamencie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
4. STAG APARTMENTS zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
5. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, STAG APARTMENTS nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
6. STAG APARTMENTS może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy regulamin wyrządzając szkodę w mieniu STAG APARTMENTS lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników STAG APARTMENTS lub innych osób przebywających w apartamencie; albo też w inny sposób zakłócił ciszę nocną lokatorom budynku.
7. Zablokowanie zamka elektronicznego z winy gościa (5-krotne wpisanie złego kodu blokuje zamek) lub celowe uniemożliwienie pracy zamka. Obowiązuje opłata dodatkowa w wysokości 150 zł za wezwanie serwisu zamków.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. STAG APARTMENTS nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, sprzętów elektronicznych jak smartphone, tablet, laptop albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu STAG APARTMENTS w dniu zameldowania.
2. STAG APARTMENTS nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
3. Gość powinien zawiadomić STAG APARTMENTS o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
4. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. STAG APARTMENTS zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. W rażących przypadkach, gdy gość całkowicie unika odpowiedzialności sprawa zostanie skierowana do sądu.
4a. Szczegóły i wartość wyposażenie apartamentu za jakie gość ponosi odpowiedzialność:
-
Kuchnia
-
Okap marki: Ciarko o wartości: 350 zł
-
Piekarnik marki: Amica o wartości: 619 zł
-
Płyta indukcyjna marki: Amica o wartości: 1300 zł
-
Pralka marki: Candy o wartości: 1200 zł
-
Zmywarka marki: Amica o wartości: 820 zł
-
Lodówka marki: Amica o wartości: 1800 zł
-
Toster marki: Electrolux o wartości: 150 zł
-
Ekspres kuchenny marki: Dolce Gusto o wartości: 250 zł
-
Zestaw powitalny z czajnikiem o wartości: 220 zł
-
Meble kuchenne marki: Leroy merlin o wartości: 2500 zł
-
Zlewozmywak z baterią o wartości: 350 zł
-
Stół marki: IKEA o wartości: 300 zł
-
2x Krzesła marki: JYSK o wartości: 175 zł / szt.
-
Plafon o wartości: 138 zł
-
Obraz o wartości: 120 zł
-
Sztućce, garnki, naczynia, szklanki, kubki i inne akcesoria o wartości: 350 zł
-
Kosz na śmieci o wartości: 30 zł
-
Zasłony i firanki o wartości: 120 zł
-
Drzwi o wartości: 370 zł
-
Ościeżnica do drzwi o wartości 212 zł
-
-
Łazienka
-
Kabina prysznicowa z brodzikiem o wartości: 1450 zł
-
Bateria prysznicowa o wartości: 768 zł
-
Dozownik na żel pod prysznic o wartości: 200 zł
-
Szafka wraz z umywalką i blatem marmur o wartości: 550 zł
-
Bateria łazienkowa o wartości: 380 zł
-
Lustro o wartości: 70 zł
-
Kinkiet o wartości: 109 zł
-
Plafon o wartości: 280 zł
-
Toaleta kompakt o wartości: 900 zł
-
Przywieszka na papier toaletowy o wartości: 220 zł
-
Szafka słupek o wartości: 450 zł
-
Grzejnik łazienkowy o wartości: 255 zł
-
Kosz na śmieci o wartości: 40 zł
-
Suszarka marki: Remington o wartości: 67 zł
-
Ręczniki o wartości: 15 zł /szt.
-
Drzwi o wartości: 370 zł
-
Ościeżnica do drzwi o wartości 212 zł
-
-
Przedpokój
-
Domofon o wartości: 120 zł
-
Lustro o wartości: 70 zł
-
Wieszak na ubrania o wartości: 100 zł
-
2x plafon o wartości: 138 zł / szt.
-
-
Sypialnia
-
Łóżko tapicerowane ze stelażem marki: BRW o wartości: 1940 zł
-
Materac marki: BRW o wartości: 800 zł
-
Poduszki, poszewki, pościel marki: IKEA o wartości: 650 zł
-
Narzuta marki: IKEA o wartości: 160 zł
-
2x Szafki nocne marki: BRW o wartości: 269 zł / szt.
-
2x Lampki nocne marki: BRW o wartości: 179 zł/ szt.
-
Lampa stojąca marki: BRW o wartości: 779 zł
-
2x pufa na nóżkach o wartości: 70 zł / szt.
-
Szafa 3 drzwiowa marki: BRW o wartości: 1809 zł
-
Zasłony i firanki o wartości: 400 zł
-
Obraz o wartości: 140 zł
-
Deska do prasowania o wartości: 70 zł
-
Żelazko marki: Severin o wartości: 50 zł
-
Lampa sufitowa o wartości: 300 zł
-
Grzejnik marki: Brugmann o wartości: 408 zł
-
Dywanik skórka marki: Leroy Merlin o wartości: 38 zł
-
Odkurzacz: ZELMER o wartości: 380 zł
-
Drzwi o wartości: 370 zł
-
Ościeżnica do drzwi o wartości 212 zł
-
-
Salon
-
Fotel marki: BRW o wartości: 764 zł
-
Pufa marki: BRW o wartości: 305 zł
-
Lampa stojąca marki: BRW o wartości: 769 zł
-
Lampa sufitowa o wartości: 400 zł
-
Sofa marki: BRW o wartości: 2519 zł
-
Poduszki, poszewki, pościel marki: JYSK o wartości: 450 zł
-
Telewizor marki: Philips o wartości: 1400 zł
-
Komoda marki: Lord o wartości: 1340 zł
-
Grzejnik marki: Brugmann o wartości: 479 zł
-
Zasłony i firanki o wartości: 400 zł
-
Obraz o wartości: 140 zł
-
Stolik mały: JYSK o wartości: 75 zł
-
Stolik średni: JYSK o wartości: 115 zł
-
Narzuta na sofę o wartości: 75 zł
-
Drzwi o wartości: 370 zł
-
Ościeżnica do drzwi o wartości 212 zł
-
Pilot Vectra o wartości: 150 zł
-
Pilot Phillips o wartości: 150 zł
-
Router i dekoder vectra o wartości: 500 zł
-
-
Balkon
-
2x Krzesła marki: JYSK o wartości: 200 zł / szt.
-
Stolik marki: IKEA o wartości: 70 zł
-
2x Poduszki na krzesła marki: JYSK o wartości: 75 zł / szt.
-
-
Inne
-
Drzwi wejściowe o wartości: 800 zł
-
Okna w pokojach o wartości: 500 zł / szt.
-
Okno balkonowe o wartości: 1500 zł
-
5. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, STAG APARTMENTS może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań STAG APARTMENTS, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia apartamentu.
6. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć źródła zasilania tj, kuchenka elektryczna, toster, ekspres do kawy, czajnik elektryczny, żelazko, suszarka, telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na zamek elektroniczny upewniając się, że apartament jest zamknięty.
7. STAG APARTMENTS przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do apartamentu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi bądź szkody.
8. Dzieci poniżej 12–go roku życia powinny znajdować się na terenie apartamentu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
RODO
1. Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma REEFCOLOR Tomasz Chojnacki, ul. Różyckiego 27/111, 58-506 Jelenia Góra, posiadająca numer NIP: 6112555203 oraz REGON: 021286448. Nasze dane kontaktowe: e-mail: booking@stagapartments.pl (dalej zwana „STAG APARTMENTS”.).
2. Cel przetwarzania danych osobowych
Celem, dla których STAG APARTMENTS przetwarza dane osobowe jest przede wszystkim zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez STAG APARTMENTS jest:
-
udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
-
zapewnienie najwyższej jakości usług dla gości hotelowych,
-
dochodzenie ewentualnych roszczeń przez STAG APARTMENTS w związku z poniesioną przez STAG APARTMENTS szkodą wyrządzoną przez gościa, lub obrona przed roszczeniami gościa w stosunku do STAG APARTMENTS.
W przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych, STAG APARTMENTS przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Państwa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
3. Podstawa przetwarzania danych osobowych
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa pozyskanych przez STAG APARTMENTS jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa wykorzystywanych w celach
marketingowych jest zgoda gościa. STAG APARTMENTS informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
4. Przekazywanie danych
Twoje dane będą przetwarzane przez STAG APARTMENTS, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez STAG APARTMENTS Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. dostawcą usług wsparcia IT STAG APARTMENTS, dostawcą usług pocztowych) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych, usług hostingu naszej strony internetowej, firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez gościa transportu). Dzięki temu możemy np. świadczyć usługi na wyższym
poziomie, dbając o Państwa sprawną i szybką obsługę w apartamentach. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym i służbom państwowym takim jak policja, ABW czy organy podatkowe, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.
5. Jak długo dane osobowe będą przetwarzane?
Dane osobowe:
-
pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych STAG APARTMENTS lub gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
-
pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
6. Państwa uprawnienia
Jeśli udzielili Państwo zgody na przetwarzanie danych mogą ją Państwo w każdej chwili
Wycofać. Mają Państwo również prawo żądania dostępu do Państwa danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - GIODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Ponadto informujemy, że STAG APARTMENTS nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych poza obszar EOG, a także, że STAG APARTMENTS nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania jest
wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych
uniemożliwi STAG APARTMENTS zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
POZOSTAŁE USTALENIA
1. W apartamencie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
3. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w apartamencie będą odesłane na adres wskazany przez gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, STAG APARTMENTS przechowa te przedmioty przez 30 dni, artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
4. W przypadku odwołania rezerwacji lub skrócenia pobytu przez gościa wpłacona część za pobyt/zadatek nie są zwracane.
5. STAG APARTMENTS może wystawić każdemu gościowi apartamentu FVat (8%) za pobyt.
6. Parking znajduje się pod budynkiem w zależności od dostępności miejsc, jest niestrzeżony, nie wymaga opłat. Istnieje również możliwość skorzystania z płatnego strzeżonego parkingu, który mieści się przy ulicy: Karłowicza 9, Telefon: 75 754 23 99, płatny dodatkowo wg stawek parkingu.
7. W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz przebywania zwierząt. STAG APARTMENTS nie akceptuje zwierząt podczas pobytu.
8. Apartamenty nie posiadają udogodnień dla niepełnosprawnych. Znajdują się na 4 piętrze w budynkach wielorodzinnych.
9. W przypadku ogłoszenia obostrzeń związanych z COVID-19, każdy gość podczas zameldowania akceptuję regulamin a także oświadcza, że jego pobyt jest związany z wykonywaniem pracy, odbywa pobyt tzw. służbowy, biznesowy.